آلبوم های جدید برای دانلود


١.آلبوم جدید و بسیار زیبای بنیامین بهادری به نام ٨٨ :

١.شناسنامه   ٢.کجای دنیای   ٣.من و تنها   ۴.عاشقی با تو   ۵.آهای تو   ۶.عشق آدم کش   ٧.بیا عاشقم کن   ٨.ای وای دلم   ٩.صدای قلب تو   ١٠.خواب   ١١.من لعنتی   ١٢.رفیقا میگن   ١٣.پرسه   ١۴.لیلی در پاییز   ١۵.هفته به هفته   ١۶.شومینه   ١٧.تموم شد (پایان)

٢.آلبوم جدید و زیبای سیروان خسروی به نام ساعت ٩ :

١.چه حالی داره   ٢.امروز میخوام بهت بگم   ٣.آره   ۴.زندگی همین امروزه   ۵.منو نگاه کن   ۶.دلم گرفته   ٧.تکرار   ٨.اون روزا   ٩.ساعت ٩   ١٠.تو مریضی

٣.آلبوم جدید سیاوش شمس به نام هفت :

١.بی تو   ٢.بی وفا   ٣.بت چین   ۴.دریا   ۵.شب   ۶.دیدار   ٧.دل   ٨.جوونای ایرونی (ریمیکس)   ٩.رفتم   ١٠.نتونستم   ١١.جوونای ایرونی   ١٢.Cyrus

۴.آهنگ جدید علی اصحابی به نام ریمیکس

۵.آهنگ جدید حسین استیری به نام خواستم بمونی

۶.آلبوم جدید فرزاد واثقی به نام دختر ماه و ستاره در یک فایل زیپ (با صدایی شبیه اندی)

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

سارا گلی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://sara-gooli.blogfa.com/

سلام وبلاگ زیبای دارین موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد